Puntari näyttää 74,1 kg. Vielä enemmän kuin eilen. Huokaus. No jos vielä huomisen olen turvoksissa, niin kyllä ylihuomanna alkaa turvotus laskea. Sillä ajatuksella eletään eteenpäin.

En varmaan alussakaan kertonut minkä ikäinen olen. Muutama vuosi päälle 30 on ikää kertynyt. En siis ole vanha, mutten nuorikaan. Juuri sen ikäinen, että kilot on alkaneet kertyä, jos ovat kertyäkseen.

Yksi asia minua nolottaa. Onko teille käynyt koskaan niin, että ette mene tapaamaan ystäväänne, koska tunnette olonne niin lihavaksi. Minä tein ja teen niin. :( On eräs ystävä, joka on paljon minua hoikempi, mutta oli toki pulskempi aikanaan. Hän pääsi kiloista eroon. Kun minulle kilot tulivat takaisin, niin aloin hävetä niitä niin paljon, että en ole pystynyt näyttäytymään hänelle vapaaehtoisesti. Häpeän, häpeän, häpeän käytöstäni, josta ei voita kukaan.