Käsittämätöntä, mutta totta. Puntari näytti tasan 74,0 kg. Minä jo mietin mielessäni, miten selittelen tänne, että miksi se on jotain 75,6 kg, eikä sen verran kuin eilen kerroin. Mutta onneksi näin. :) Tuli vähän parempi mieli aloittaa.

Mitään kunnon taulukkoa ei vielä ole, mutta teen sen tänään vaikka illalla. Siihen tulee sitten mittanauhankin tulokset. Mitähän kaikkea kannattaisi mitata? Vyötärö tietysti. Käsivarret on aika paha, joten sen voisi ja lantio tietysti myös. Minä olen vaan niin hassun mallinen nykyään, että täytyy oikein miettiä mistä sen lantionkin laskee. :(

Tajusin, etten etukäteen miettinyt, mitä nyt aamulla ja tänään söisin. Onneksi oli vadelman makuinen paussi keksi, jota mutustelemalla saa vähän lisää aikaa. Ne muuten toimii minun makeanhimooni! Täytyy vaan laskea, mitä sellainen patukka tekee painonvartioiden pisteissä. Minä ajattelin käyttää niitä pisteitä ainakin jossain määrin hyväkseni siinä, että hahmotan minkä verran tulee syötyä.

Mutta siihen aamupalaan. Ruisleipää kinkulla ja tomaatilla sekä teetä. Onnaksi toin pari oikein hyvää teepakettia eilen kaupasta. Päivällä syön nuudeleita, kun en tee yleensä itselleni juuri mitään päiväruokaa. Siinä onkin yksi syy, miksi paino ei ole tippunut. Pelkkä iltasyönti ei toimi.

Tiedättekö. Ilman tätä blogia, tämä minun urakkani ei alkaisi tänään. Olisin vaan aamulla ajatellut, että "huomenna".