Virallinen punnitus sanoi tänä aamuna 73,8 kg. Siitä se lähtee!

Minä olen huomannut edellisillä laihdutuskerroilla, että puntarissa on käytävä joka päivä. Aamu on tosiaan siinä mielessä hyvä, että silloin ei voi millään konstilla fuskata itseään. Puntari sanoo mitä sanoo ja antaa sävelet alkavalle päivälle.

Eilinen ei ollut mitenkään erityinen laihdutus päivä, mutta ihan ok elämäntapapäivä. Tuli oltua riittävästi ulkona ja touhuttua siellä fyysisesti, ei kyllä mitenkään mahdottomasti rehkien. Lisäksi illalla jumppasin, ei kovin paljon, ehkä 15 min, mutta vatsalihasliikkeitä tein täydet 100 ja se on minulle mainio juttu. Yleensä jätän nimenomaan ne tärkeät vatsaliikkeet minimiin tai pois... Hyi minä. Mutta nyt oli ihan kiva olokin noiden jälkeen.

Iltaruoka olisi voinut mennä aivan mönkään. Mies toi pizzan. Mitähän tuosta sanoisi. Eihän hän koskaan ääneen morkkaa näitä minun elämäntapayrityksiäni, mutta ei kyllä kannustakaan. Minusta se olisi tärkeää ja ainakin auttaisi ihan käsittämättömän paljon.

Karkkia ei sentään tullut mussutettua illalla enää yhtään, eikä makeaa tehnyt edes mieli. Itse asiassa söin 4 kertaa päivän aikana ja taisin jossain välissä ottaa banaanin eli se tekee 5 kertaa. Banaani ei kyllä ole laihduttajan ruokaa, mutta parempaa sekin kuin karkit. Taas karkkivertaus. Ja meillä on käytännön syistä oltava banaania melkein koko ajan kotona, joten en edes kiellä niitä kokonaan itseltäni.