No niin. Minun piti laittaa tänne viestiä, että olen viikon verran reissussa sukuloimassa, mutta siinä hässäkässähän se jäi. No viikko sukulaisia ei ole herkullisin, tai siis laihduttavin, ajatus mitä voi keksiä. Tarjoiluja, tuputtamista, epämääräisiä ruokia... Mutta minä selvisin henkisenä voittajana! Ehkä ensimmäistä kertaa tällaisen reissun jälkeen paino oli silti tippunut hiukan.

71,7 kg on tämän aamun paino. Se on erittäin, erittäin, erittäin hyvin tämän viikon jälkeen. Olen niin tyytyväinen, että hymyilen ihan naama punaisena. :)

Tein itselleni etukäteen selväksi, että minun ei tarvitse syödä pullaa ja kakkua kahveilla. Sitä vastoin annoin itselleni oikeuden syödä jonkin verran karkkia, ettei tulisi hirmuista sokerin himoa. Homma toimi! Karkit sain sentään itse miettiä ja valita määrältään ja laadultaan ja sitten pystyin helposti vastustamaan kahvipöydän antimia. Kerran jopa jätin menemättä kahvipöytään kokonaan. Olkoon vaan anoppi käärmeissään, kun ei leipomukset kelpaa, mutta olin kyllä sitten muuten niin hyväntuulinen ja iloinen, että sai se riittää.

Ja ajatelkaa, että tuo kilomäärä pitää sisällään yhden pizzankin. Mutta kun muuten olin niin hienosti ja suunnitelmallisesti, niin sekään ei kaatanut venettä. :)