Jostain syystä olo tuntuu kevyemmältä ja hoikemmalta. Jos en katso peiliin ja käy puntarilla, niin onpas kevyt askel. Ihan sen takia olen tässä pari päivää puntaria tuijottamatta. Yllättävän hyvin tässä on kesä sujunut niin, että on päällekin jotain löytynyt. Yhdet capri mittaiset housut tavallaan pelastivat mielialan, kun sopivatkin päälle ja vielä ihan ratkeilematta ja venymättä. Vaatteissa on taikaa suuntaan jos toiseen.

Kaupassa en ole käynyt vaatteita ostamassa paria paitaa enempää. En halua. Miksi ostaa isoja, kun haluaisi ostaa pienempiä. Mennään nyt tämä kesä loppuun sitten vähän vähemmällä varastolla.

Olen minä aika huithapeli laihdutuksen suhteen ollut. Vaikka haluan laihtua, niin en minä niin kovin paljon elämääni ole muuttanut. Suupala siellä ja toinen täällä vähemmän olen vaan ottanut. Ja no, olen kyllä juonut light juomia ja jättänyt siiderit ottamatta. Ja makkaraan en ole koskenut. Tosi omintakeisella ja rauhallisella tyylillä kuitenkin. Ei mitään lähimainkaan painonvartija metodia käytössä. Täytyy taas kerran muistuttaa itselleen, että hidaskin eteneminen miinus suuntaan on parempaa kuin että paino pysyisi samassa tai nousisi. Eteenpäin siis taas päivä kerrallaan.